Προφίλ του χρήστη Taper

Πληροφορίες

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Μέλος από 08/07/2018
Περισσότερα στοιχεία προσεχώς :-)

Εικόνες (0)

Εμφάνιση όλων των εικόνων

Σχόλια (1)

Εμφάνιση όλων των εικόνων
Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν γράφτηκαν πριν από 4 χρόνια τουλάχιστον.
Ο χαρακτήρας του καταστήματος πιθανόν να έχει αλλάξει από τότε και επομένως ενδέχεται τα σχόλια να αποκλίνουν από τη σημερινή πραγματικότητα.
Taper
στο κατάστημα Τρεις κι εξήντα Μεζεδοπωλείο, Αγίας Θεοδώρας 7, Θεσσαλονίκη, Ν. Θεσσαλονίκης
Δε θα το σύστηνα. Όχι τόσο για το φαγητό αλλά περισσότερο για τη συμπεριφορά του προσωπικού. Κι όταν ο πελάτης θα δεχτεί μια περιφρονητική απάντηση, έχει δεν έχει δίκαιο, δύσκολα να το κερδίσεις να ξαναπάει. Πήγα εχθές σε αυτό το ταβερνάκι και παρήγγειλα μανιτάρια ψητά πλευρώτους, μια φάβα, μύδια, καλαμαράκια τηγανητά και γαρίδες σαγανάκι. Η φάβα ήταν αδιάφορη. Τα καλαμαράκια πίκριζαν επειδή χάθηκαν σε ήδη χρησιμοποιημένο λάδι και οι γαρίδες σαγανάκι δεν είχαν γαρίδες αλλά μόνο το κέλυφος από τις γαρίδες. Βρήκαμε με το ζόρι συνολικά 4 γαρίδες. Ρωτήσαμε τη μια σερβιτόρα, μας είπε έτσι μαγειρεύουμε το σαγανάκι εδώ. Ρωτήσαμε μια άλλη σερβιτόρα μας είπε όχι δεν τα μαγειρεύουμε έτσι και ότι ήταν λάθος. Το περιστατικό έφτασε στα αυτιά του μάνατζερ ή αφεντικού ο οποίος καθόταν μέσα στο μαγαζί και αντιμετώπισε το θέμα πολύ περιφρονητικά, σχεδόν κοροϊδεύοντας μας, γιατί όταν ο σερβιτόρος μας έφερε την απόδειξη μας είπε ότι πιθανόν οι γαρίδες να έλιωσαν μέσα στο σαγανάκι. Πράγμα που μου φαίνεται κοροϊδία, αλλά ο καημένος ο σερβιτόρος ακολουθούσε τις οδηγίες ανώτερων. Και εφόσον αναγνώρισαν το λάθος τους, ζητώντας συγγνώμη, μας είπαν και το κορυφαίο ότι δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Έφυγα από εκεί αγανακτισμένος. Κάνεις δεν είχε να μου πει τίποτα, ούτε να δικαιολογήσει αυτό που έγινε και στο φινάλε, οκ έγινε πες από λάθος, αλλά οι περιφρονητικές απαντήσεις που λάβαμε με τη συγκατάθεση του μάνατζερ/αφεντικού ο οποίος γελούσε από μέσα από το μαγαζί, δεν χωράνε στο χώρο εστίασης. Και η ανταπόκριση των σερβιτόρων με τις απαντήσεις τους, ακούγοντας από τον καθένα κάτι διαφορετικό αλλά αναγνωρίζοντας το σφάλμα που έγινε, επιβεβαιώνει ότι ο πελάτης αυτή τη φορά είχε δίκαιο και δεν του αναγνωρίστηκε. Υπάρχουν πολύ πιο γευστικά μαγαζιά στη Θεσσαλονίκη και με χαμηλότερες τιμές.