Εικόνες (5)
Εμφάνιση όλων των εικόνων
"Σάντουιτς με σολομό" (αδιάφορο, το ψωμί όχι στην καλύτερη κατάσταση και υπερκάλυπτε τη γέμιση)
"Σάντουιτς με σολομό" (αδιάφορο, το ψωμί όχι στην καλύτερη κατάσταση και υπερκάλυπτε τη γέμιση)
"Ζυμαρικά με καπνιστό πικάντικο τόνο" (χωρίς γεύση και πανάκριβο)
"Τορτίγια με πικάντικη σαρδέλα" (απλώς οκ)
Εξωτερικά (Δεκέμβριος 2022)
Σxόλια (17)
Εμφάνιση όλων των εικόνων
Προσοχή! Τα σχόλια που ακολουθούν αφορούν ένα κατάστημα που έχει κλείσει.
Σχόλια (17)
tavern_comments#67902#0#0
Από όσο γνωρίζω δεν είχαν ούτε έχουν εμπειρία σε αγορές τροφίμων ούτε στην εστίαση.
Η κύρια ενασχόληση του ομίλου είναι η ένδυση.
Το δε management προέρχεται από τον τραπεζικό χώρο.
Η έλλειψη ενημέρωσης από μέσα της πόλης αλλά και της Αθήνας δείχνει ότι δεν υπάρχει τίποτα να ειπωθεί.
Στην κατηφόρα μένει μόνο να ακουστεί το μπαμ.
Θα περάσω σε λίγο να δω τι γίνεται.
Δεν υπήρχαν πίσω από τον σχεδιασμό μάνατζερ και ντεκόρατερς, υπήρχε υποτίθεται ενας σοβαρός όμιλος
Φήμες από μέσα λένε ότι για οικονομικούς λόγους σταμάτησαν την συνεργασία με μια εταιρία του εξωτερικού που θα είχε την επιλογή των χωρών ,
Εγώ περνάω συχνά και το χρησιμοποιώ για να κόβω δρόμο
Παντως αυτό μονο στοά τροφίμων δεν είναι
Ειναι ένα mall αεροδρομίου (μου θυμίζει τα μαγαζιά εκτός Σέγκεν στο Ελ Βενιζέλος)
Γίνομαι κουραστικός αλλά εξακολουθεί να με εκνευρίζει ότι τα μέσα ενημέρωσης της πόλης, που γράφουν χιλιαδες λέξεις για οτιδήποτε μαλλον δεν περνούν από εκεί και δεν ξέρουν τι γίνεται και ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση
Έκλεισε τον κύκλο του και έκλεισε και σαν κατάστημα.
Η εταιρεία ΤΡΑΤΑ είναι ναυαρχίδα της Βορείου Ελλάδος. Έχει εμπορικό σήμα το FLOCOΣ για όσους θυμούνται τις φοβερές τηλεοπτικές διαφημίσεις.
https:
Φλοοοκοςςςς, σσσρλλλουπ. Έχει χαραχθεί στην μνήμη μου.
Η προσπάθεια τους ήταν στα πλαίσια εταιρικής προβολής, για ενίσχυση του branding.
Τις συνταγές τις επιμελήθηκε ο κ. Παπουτσάκης από τα Χαρούπι, 10 τραπέζια, Φαραώ, κλπ.
Δεν μπορώ να πω ότι ήταν πολύ πετυχημένες.
Σε κάθε περίπτωση έκλεισε τον κύκλο του.
Σίγουρα το κόστος ήταν σημαντικό και αφορούσε προβολή.
Θα σημειώσω όμως ότι πολλοί ακόμα έχουν την ίδια στρατηγική στην Μοδιάνο, πχ εμφιαλωμένα νερά έχουν κατάστημα, παραγωγός αυγών έχει κατάστημα κλπ.
Πολλοί την Μοδιάνο την αντιμετώπισαν σαν περίπτερο σε έκθεση.
Η ΤΡΑΤΑ ήταν το πιο σημαντικό όνομα.
Εύχομαι στην Μοδιάνο να κάνουν πετυχημένη επανεκκίνηση.
Η εναλλακτική είναι νέος ιδιοκτήτης σχετικός με το αντικείμενο.
Η τωρινή ιδιοκτησία, απέτυχε όπως είναι προφανές εκ του αποτελέσματος.
Κρίμα μεν για τους επιχειρηματίες που πέταξαν τα λεφτά τους αλλά πού πας ρε φίλε με το σαντουίτσι με τον τόνο μια σταλιά στα 5 ευρώπουλα; Το '
Υ.
Το πρόβλημα της Μοδιάνο είναι ότι είναι μια αγορά που δεν θυμίζει αγορά αλλά food court εμπορικού κέντρου.
Αγορά σημαίνει τριβή. Σημαίνει βαβούρα. Σημαίνει συγχρωτισμός. Η αγορά δεν είναι αποστειρωμενη, η αγορά δεν είναι αποκομμένη από το περιβάλλον της. Μια αγορά πρέπει να σου μεταδίδει τον αέρα και την αίσθηση της πόλης μέσα σε μια βόλτα. Η αγορά είναι η ψυχή μιας ολόκληρης πόλης εγκλωβισμένη σε λίγα τετραγωνικά. Είναι φορέας του θυμικού μας, κουβαλάει τις αναμνήσεις μας και την κουλτούρα μας.
Εκεί είναι που αποτυγχάνει πλήρως κατά τη γνώμη μου. Η Θεσσαλονίκη δεν είναι σεβιτσεριες, γουοτερ μπαρ και γερμανικό στριτ φουντ. Πάρε την Μοδιάνο όπως είναι και μετέφερε την στην Αθήνα. Δεν θα κάνει καμία διαφορα. Δεν έπιασαν το πνεύμα της πόλης και η πόλη τους γύρισε την πλάτη.
ΥΓ. Το instagram της Μοδιάνο την αναφέρει ως "
ΥΓ1. Όντως ισχύει αυτό που λέει ο varethika ότι κανένα από τα τοπικά μέσα δεν αναφέρεται στην παταγωδη αποτυχία της αγορας.
Μια ανησυχία τοπικών δημοσιογραφων για το μέλλον της αγορας;
Στείλε μου το link μπορεί να μου διέφυγε ….
Αυτό που συζητάμε εδώ είναι μια πραγματικότητα τα τοπικά μέσα το γνωρίζουν αλλά για ευνόητους λόγους δεν θα το γράψουν (ο όμιλος Φάις έχει κ άλλες επιχειρήσεις οι οποίες διαφημίζονται στα εν λόγω μέσα και κάνουν πως δεν βλέπουν την κατάσταση)
Ολοι ξέρουμε ποιές επιχειρήσεις άνοιξαν και ποιές έκλεισαν και όλοι περνώντας βλέπουν τα κλειστά μαγαζιά! Ειναι κάτι που μας το κρύβουν και δεν μας το αποκαλύπτουν ή νομίζεις ότι η διαχειρίστρια εταιρία χαίρεται και με την αποτυχία τους θα είναι κάτι εύκολο όπως το αναφέρεις να "
Πίστεψέ με, με την χαζομάρα που κάναν και δώσαν ελάχιστα τετραγωνικά σε κάθε μαγαζάκι, εμπορική στοά δεν μπορεί να γίνει ποτέ.
Επίσης υπάρχει ένας μύθος γύρω από τα ενοίκια του Μοδιάνο, απόσο γνωρίζω είναι δυο ζωνες των 2000 και 4000 + ποσοστό επί του τζίρου για όποιον αποφασίσει να αποχωρήσει.
Τα τετραγωνικά που αναλογούν στο κατάστημα ειναι ελάχιστα βέβαια. Σε καθε περιπτωση το τιμημα των ενοικιων δεν ειναι αυτό που δημιουργει το προβλημα στις επιχειρησεις που εχουν ικανοποιητικο τζιρο και κερδοφορια.
Ειναι καθαρά θέμα επισκεψιμότητας
Υ.
Θυμάμαι όταν πρωτοπήγα, τα καταστήματα εστίασης της Μοδιάνο επί της Ερμού (με τραπεζοκαθίσματα στο πεζοδρόμιο της Ερμού) είναι όλα γυράδικα!!!. Πραγματικά, αυτή η πόλη δεν έχει κάτι άλλο να προσφέρει στο πιο upmarket μέρος της πιο upmarket αγοράς τροφίμων του κέντρου της; Δεν μιλάμε καν για κάποιο εστιατόριο με ψητά κρέατα, κανονικά, κλασικά, Σαλονικιώτικα γυράδικα...
Έχουν αποχωρήσει ήδη οι παρακάτω επιχειρήσεις
Έχουν χαθεί πολλά λεφτά από αυτούς που επένδυσαν
Τερκενλης ,
trata tinned ,
Εν καρπω ,
Αλλά δεν θα το δείτε ποτέ πουθενά γραμμένο
Η αγορά θα συνεχίσει την ζωη της ,
Δεν ήταν κακή ιδέα στην Πορτογαλία έχει εστιατόρια που σερβίρουν ψάρια από κονσέρβα (που είναι νοστιμότατα)
Εχεις να διαλέξεις από εκατοντάδες κονσέρβες
Τώρα το πήγε λάθος με trata? Θα έπρεπε να είναι τελείως λαϊκό λαδοκολλες κονσέρβα, τσίπουρο, τουρσί κλπ σε καλές τιμές
Νομίζω ότι ήταν λάθος τελείως λάθος το στήσιμο του brand οπως και το μενού
https:
Το όλο θέμα φαίνεται να ξεκινάει από τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίστηκε η ανάπλαση της Αγοράς. προϊόν της οποίας είναι και τα μαγαζιά που ήρθαν στο εγχείρημα. Καλογυαλισμένο/instagramable σημείο στήρας κατανάλωσης, απέχοντας παρασάγγας από τα στοιχεία που τη συνέθεσαν ως τόπο συνάθροισης και αγοροπωλησιών. Δεν λέω να έμενε παρατημένη και βρώμικη, αλλά ο τρόπος με τον οποίο ξανα-γενήθηκε περισσότερο εξυπηρέτησε μία αισθητική και λογική πολυκαταστήματος και λιγότερο, αν όχι καθόλου, την καθημερινότητα των κατοίκων.
Μία χαμένη ευκαιρία για την πόλη, ώστε να θυμίσει λίγο περισσότερο "
Είχαν και αυτοί το μερίδιο ευθύνης (λάθος στήσιμο κλπ) αλλά
Γενικά στο Μοδιανο τα θέματα ήταν πολλά οπως έλλειψη υποδομών κλπ έχει μόνιμα κρύο ,
Και 3 ευρώ να το είχαν πάλι δεν θα κέρδιζαν αφού δεν θα είχαν κόσμο με τόσα μαγαζιά δίπλα στο κέντρο της πόλης
Και στο αεροδρόμιο έχει 6 το σαντουιτς αλλά το αγοράζουμε